صفر تا صد مدیریت پیج اینستاگرام با ادمین حرفه ای​​​​​​​

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که کسب و کارهای امروزی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. مدیریت پیج اینستاگرام به عنوان یک کار تخصصی محسوب می‌شود و اگر توسط ادمین حرفه ای اینستاگرام انجام شود، بازدهی قابل توجهی خواهد داشت. مدیریت پیج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که توسط ادمین اینستاگرام انجام شده تا یک پیج در میان رقبا به خوبی به مخاطبان شناخته شود.

مدیریت اینستاگرام شامل فعالیت‌های مختلف می‌شود که مهم‎‌ترین آنها شامل ساخت اکانت، برنامه ریزی برای تولید محتوای جذاب، استراتژی تبلیغاتی و… است. یک ادمین حرفه‌ای ضمن شناخت الگوریتم اینستاگرام، باید بتواند فعالیت‌های تولید محتوا را به شکل ایده‌آل و کاربرپسند انجام دهد تا باعث گسترش پیج شود.

​​​​​​​مدیریت پیج اینستاگرام تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود. یک ادمین حرفه ای علاوه بر موارد گفته شده باید به تولید محتوای بصری متناسب با نیاز مخاطبان بپردازد. تبادل محتوا، تبلیغات و بازاریابی، جذب اسپانسر، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و… از دیگر وظایف ادمین پیج اینستاگرام است.​​​​​​​

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام شامل چه مواردی است؟​​​​​​​​​​​​​​

مدیریت صفحه اینستاگرام شامل یک سری فعالیت‌های کلیدی است که به منظور بهبود پیج انجام می‌شود. مهم‌ترین خدمات پیج شامل موارد زیر هستند:
• برنامه ریزی و ایجاد محتوا
• بررسی و تحلیل رقبا
• پاسخ به نظرات و پیام‌های مشتریان
• تحلیل عملکرد پیج
• برنامه ریزی جهت تبلیغات
• افزایش فالوورهای هدف
• پایش و و نظارت پیج
هر کدام از خدمات بیان شده در بالا به عنوان یک وظیفه مهم و کلیدی ادمین اینستاگرام محسوب می‌شود. ادمین حرفه‌ ای اینستاگرام با داشتن تخصص کافی در این زمینه می‌تواند مطابق الگوریتم، بهترین محتوا را تهیه کرده و باعث رشد و افزایش فالوورهای پیج شود. شاید به جرات بتوان گفت که مهم‌ترین بخش خدمات اینستاگرام، تولید محتوای کاربری و مخاطب پسند است. پست و استوری تولید شده باید طبق سلیقه مخاطبان باشد و باعث ایجاد تعامل بیشتر شود.
در این میان مدیریت پیج اینستاگرام زمانی می‌تواند منجر به بهبود وضعیت پیج شود که با تحلیل رقبا همراه باشد. بررسی رقبا باعث می‌شود تا یک ادمین در مورد روند فعالیت خود اطلاعات بیشتری کسب کند. در یک حوزه کاری بررسی رقبا بسیار مهم است و می‌تواند پیج را در مسیر پیشرفت قرار دهد.​​​​​​​

مشاهده نمونه صفحات

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟​​​​​​​

عوامل زیادی بر روی تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام تاثیرگذار هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تعداد پست‌ و استوری
طبیعتا هر چه تعداد پست و استوری‌هایی که باید برای یک کسب و کار طراحی و منتشر شود، بیشتر باشد تعرفه بیشتری باید پرداخت شود. تعداد پست و استوری در نظر گرفته شده برای هر پیج با توجه به ماهیت آن متفاوت است.
• نوع محتوای تولید شده
نوع محتوا به صورت مستقیم تعیین کننده تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام است. به عنوان مثال تولید محتوای ویدیویی با طراحی گرافیکی بالا زمانبرتر از محتوای تولید شده متنی است. ادمین حرفه‌ ای اینستاگرام با توجه به تخصص و مهارت خود می‌تواند در این زمینه نرخ‌های متفاوتی را تعیین کند.
• سطح تخصص مدیریت کننده
اگر ادمین اینستاگرام دارای تخصص بالایی در مدیریت پیج باشد، قطعا دستمزد بیشتری را دریافت می‌کند. اگر به عنوان یک کسب و کار تجاری بخواهید علاوه بر مدیریت پیج، از بخش گزارش‌دهی و تحلیل عملکرد پیج‌تان باخبر شوید، باید به دنبال ادمین حرفه ای اینستاگرام باشید.
• ساعت کار
ساعت کار می‌تواند هزینه مدیریت پیج اینستاگرام را دستخوش تغییر کند. در صورتی که ادمین در روزهای تعطیل و یا به صورت شبانه روزی مدیریت پیج را بر عهده داشته باشد، هزینه مدیریت پیج افزایش پیدا می‌کند.
• مدت زمان قرارداد
طبق عرف جامعه امروزی، مدت زمان قرارداد ادمین پیج به صورت ماهانه است. برای قراردادهایی که به صورت طولانی مدت بسته می‌شود، هزینه نهایی تعرفه به صورت توافقی انجام می‌شود.

همین الان میتونی ادمین شخصی خودت رو داشته باشی​​​​​​​​​​​​​​

شروع همکاری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش